Dziś temat mało przyjemny ☹️ Temat, z którym my, właściciele biur rachunkowych spotykamy się regularnie❗
Czy każde odejście naszego klienta powinniśmy traktować w kategoriach porażki❓🤔
Rezygnacja klienta biura rachunkowego z jego usług niejednokrotnie wiąże się dużymi emocjami. Zadajemy sobie pytanie dlaczego, co zrobiliśmy nie tak, co moglibyśmy zrobić lepiej❓ Jak zatem działać w przypadku wypowiedzenia umowy przez klienta i jak zadbać o to aby klienci od nas nie odchodzili❓
Znaleźliśmy świetny artykuł, który odpowie na te i wiele innych pytań dotyczących tego zagadnienia 🎯
W skrócie 👇
✅ Wypowiedzenie umowy z biurem rachunkowym, czyli ilu klientów, tyle powodów
✅ Odejście klienta biura rachunkowego a nasze uczucia
✅ Jak mądrze zareagować po otrzymaniu wypowiedzenia umowy od klienta❓
✅ Jak zadbać o utrzymanie stałego klienta❓
✅ Jak efektywnie przyciągnąć nowych klientów❓
Link do artykułu 👇
📍 https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-czy-kazde-odejscie-klienta-biura-rachunkowego-to-porazka
Życzymy Wam udanego dnia 😉