Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
Prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
lub ewidencji ryczałtu obejmuje
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów to często zlecana usługa. KPiR, czyli podatkowa książka przychodów i rozchodów jest rejestrem, na którego prowadzenie decyduje się wielu przedsiębiorców. Sprawdza się zarówno w przypadku mikro- i małych firm, jak i tych większych, o sporej liczbie transakcji każdego miesiąca. Taką dokumentację prowadzają także osoby, które skorzystały z naszej pomocy w założeniu przedsiębiorstwa jednoosobowego.
Pomoc w prowadzeniu KPiR – Miechów
Jeśli jesteś zobowiązany do prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów, warto skorzystać ze wsparcia fachowców. Nawet jeśli nie notujesz dużej liczny zdarzeń gospodarczych w miesiącu, pomoc ekspertów oszczędzi Twój czas, a przede wszystkim da gwarancję, że rejestr jest prowadzony poprawnie – bez obawy o błędy czy zaniedbania.
Uzupełnianie KPiR obejmuje między innymi:
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- Dokonywanie zapisów w KPiR lub ewidencji ryczałtu,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- Ustalanie wysokości miesięcznych lub kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy,
- Sporządzanie ewidencji VAT,
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych deklaracje podatkowych,
Jak widać, zadań jest sporo, dlatego jeśli nie chcesz tracić czasu na samodzielne zajmowanie się tymi kwestiami, zachęcamy do skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy profesjonalne podejście niezależnie od tego, jak dużą firmę prowadzisz.